Utedag

Idag väntade jag länge och väl på att en vän skulle höra av sig. Men icke! Jag försökte få tag i personen i fråga men även det utan framgång. Jag kan tycka att man iallafall kan höra av sig när man kommit överens om något. Besviken... Ohh ja.

Men dagen blev himla bra ändå, vi va i Björkbackaparken med Veronica, Nova och Daniel sen for vi vidare till badhusparken där glass blev dagens höjdpunkt. Men det regnade å åskade nåt så in i helvete och vi fick byta plats annars hade vi blivit dränkta tror jag.

Sitter just nu å kollar på Grilla på 4:an och dom grillar spädgris. Det ser himla makabert ut faktiskt men jag har hört att det ska va himla bra kött...

Har försökt att hitta någon sorts bagagerumsmatta till bilen men det verkar vara svårt. Ska ringa jemtbil i morron och se vad dom har i orginalväg. Men det lär väl kosta hur mycket som helst.... fast original är oftast snyggast.

Snart kommer Stoffe och Syster yster med karl upp... bara en vecka kvar nu. Bäst att bunkra upp matlagret för Raffa äter som en förvirrad elefant i grönsaksaffären.

Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster Sofi

Hej på dig...Ja snart kommer vi upp...Tisdagen den 29/7 är det väl sagt att avresan sker...Så japp nu är det dax att börja bunkra upp :-)

2008-07-17 @ 10:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback