Sällskap

Jag har inte vart mycket till sällskap här inne sista tiden. Men det är sånt som går lite upp och ner. Man skulle kunna tro att jag har all tid i världen på mig att sitta å skriva här... och det har jag också kanske.

Men det finns tyvärr helt ärligt andra saker jag hellre gör.

Just nu håller jag på å kollar om jag kan ändra om något till det bättre här hemma. Lite förändringar är gjorda och andra kommer senare.

Ella är löjligt förtjust i att vara under trappan med Lindas grejer som hon stickar, virkar å håller på med. Detta är inte så bra med tanke på saxar osv. Så nu har vi flyttat på det så hon kan gå som hon vill där under. Och sen dess har hon inte vart där?!

Idag har vi tvättat... Ellaverkar tycka mina kalsingar är extra roliga av nån anledning jag inte vet så hon satte dom på huvudet? vi försökte få en bild på det men det gick inte.

Igår skulle jag tagit det lugnt och vara hemma va tanken men jag hamnade hos Karin (fd sambo) det kändes ganska bra att kunna umgås som vanligt folk. va ett tag sedan och det har väl känts lite konstigt när man setts å så men igår va det trevligt.

Hamnade sedan på krogen och åkte hem lagom full. Det roligaste som hände var väl att Tessan hade möhippa på samma ställe som vi va på. Det va skoj värre att få va med om det!!

Träffade också en massa gamla jobbarkompisar och ett pucko... han som hoppade på mig för ett år sedan ca på krogen. Men han va inte i sitt esse ... tönten spydde som en gris när han gått av bussen.. hahah







Så som det ser ut ovanför brukar det se ut när vi ska tvätta... ellt ligger i olika högar som Ella älskar att springa runt i.

Ibland får man också anstränga sig lite för att få en puss av henne... detta var under tiden vi busade lite mellan vällingen och läggdags idag.

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej!

Jag saknar dig mannen!

Hör av dig snart!



Kramis

2008-07-21 @ 19:33:24
Postat av: Lilla syster Sofi

Ja nu är det inte långt kvar... Om 24 timmar så har vi nog precis kommit till er i Östersund :-)

Ses imorgon. Kram kram

2008-07-28 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback