Sjukhus!

Ja idag verkar vara en dag man tydligen ska vara på sjukan.

Linda ringde BVC om Ella idag efter som hon hostade hela natten. Dom bad henne köpa molipekt på apoteket men tydligen va det receptbelagt?
Det va inget som hon eller jag tänkte på... Men jag tog tag i det där å ringde sjukvårdsupplysningen och fick en tid 18:30  så dom kom precis hem nu å ja vi får leva med hostan en dag till å hämta receptet imorgon.

Mamma ramlade innan idag och verkar ha skadat foten så hon är inne på sjukan i Borås just nu. Får hoppas det inte är nåt allvarligt för dom som känner oss vet ju att min mamma är handikappad och det skulle helt enkelt vara fötödande för henne om hon hade gjort illa foten allvarligt. Det betyder att hon inte kan stå själv vilket då gör att hon klarar sig inte själv!

Jag hr vart hemma från jobbet idag med. Har ju haft tur att inte åkt på nåt innan. Ella å Linda har vart sjuka från å till sen i Nov. Men idag var det min tur. Har en jävla hosta å sov väldigt lite i natt.

Ha de
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback