Rättegång Del:2

Ja jag trodde att jag skulle få reda på hur det gick idag men sällan pinkar en trähäst. Domen kommer tydligen nästa Fredag. typiskt men så är det.

Idag ska man till svärmor och umgås lite och tja slappa antar jag.

Känner mig ganska lugn idag och tillfreds med livet i allmänt. Har vart en lugn härlig dag på jobbet och väntar på att Ella, Simon och Linda ska komma å hälsa på en sväng. Tydligen hade Linda sett Simpe åka skridskor på skolan idag när hon gick förbi och han är verkligen inte dålig på det där han! Fattar inte hur han som är 8 snart fixar det där bra mycket bättre än mig? iofs kan det bero på att han gör det bra mycket oftare. En annan har inte stått på sådana där saker sen Gustav Vasa var fält herre. Men stolt är man!

Jag har inte fått samtal från hon på försvaret heller så ja det är bara att fortsätta vänta skulle jag tro. Annars får jag söka om på Måndag.

Har även vart hos kiropraktorn idag för att kolla ordentligt vad det va för tofflor jag skulle fixa och hur mycke dom ska höjas. Men det känns så där faktiskt. Faan va jobbigt...

Nu väntar jag på att få komma hem... softa å sova. Gud va gott!

Trevlig helg mina vänner!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Sigbjornjennifer

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback