Feber 39,5

ja inte jag nu alltså men Ella. Stackarn är alldeles slutkörd ser det ut som å hjonligger å jämrar sig. Men ibland ser man det typiska Ella leendet i allafall. Fast hon mår dåligt. Får hoppas det går över snart!"

I Fredags var då Lindas Mamma å Lillasyster med gubbe här. Var trevligt faktiskt. Även Pär & Ronja var förbi en sväng. Fikade å snackade skit ett tag.

Igår var vi mest hos Linda å Pär, käkade pizza å bara softade.

Idag har jag vart iväg med bilen. Bytte olja och oljefilter samtidigt som jag tvättade av den lite. Det var månader sen sist så det behövdes.
Just nu ska jag bara softa i soffan och vänta på läggdags.

Kollade på West end star igår å var ganska nervös över min favvis där. Det verkade faktiskt som att hon hade en liten chans till att åka ut och det vill man ju inte. Jo Linda är det som är min favorit. Tycker hon har växt genom hela programmet faktiskt. Hon blir bara bättre å bättre.

Idag är det singing bee men jag tycker inte det är direkt skoj. Ska nog sova så jag orkar upp å träna imorgon bitti i stället. Känns smartare. På Tisdag är det behörighetsprov till Röda korset igen. Får se fall man tar det denna gången också.

Ha de
Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Hannah

hejhej :D allt bra med dig?

Postat av: Jakobheidi

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2009-06-22 @ 08:21:53
URL: http://jakobheidi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback