Dan före dan....

Idag är det alltså gaden före dagen D, jag vet faktiskt inte vad jag känner inför det här just nu. Känner mig tom å nervös. Egentligen vet jag inte varför eftersom jag vet att jag inte gjort nåt fel. MEn jag har heller aldrig varit med om nåt liknande.

Såg National treasure 2 igår och blev glatt överaskad. Den har blivit ganska sågad den här filmen men den va helt OK, Några saker känner man igen sen förra men på det hela taget se värd!

Igår hade vi Joel på besök och han blev bjuden på middag, glass och kaffe. Plus att vi kollade på nån film också. Himla trevlig kväll!

Jag har aldrig tänkt på det innan men Linda gjord emig uppmärksam på det. Ella drar sig mer åt mörka killar en ljusa. Lite märkligt men på nåt vis så är det väl nåt som gör det. Jag är ju hyfsat mörk så det kan kanske ha med det att gröra... eller nåt annat?

Jag kollade även igår på Jamie Oliver, jag vet inte vad det är men jag är löjligt road av att se på matlagningsprogram. Stärsta drömmen för 10 år sedan va att jag skulle bli årets kock 2000 men det gick ju inte. Iofs är det inte för sent än men jag vet inte. Just nu tycker jag bara det är roligt ibland när jag får ta ut svängarna lite.. då kommer min kreativa sida fram som bäst!

Igår så pratade jag och Linda lite om det med att hon vill gå ner lite i vikt så jag sa att hon kunde gå mer i viktklubb.se för det har jag hört jätte mycket bra saker om. Vilket hon gjorde så det ska bli kul å följa här nu.  Jag förstår Linda som vill gå ner lite till utlandsresan och står helt bakom henne och ska hjälpa henne så gott jag kan!

Idag är det jobba som gäller! Imorgon ledig!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

tjaaa! jassåååå, årets kock 2000. när ska du visa den sidan? får vi se den på G.C. kanske,har lägenhet med allt på plats så de
e bara till att starta fantasin redan nu. vin å tillbehör finns på kryp avstånd så slingra dej inte nu utan GO FOR IT!!!! ha de´önskar vi i metropolen SANDHULT

2008-01-16 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback