Allt är emot mig!

Ja jag skulle sluta snusa hade jag tänkt. I tanken var det en bra men i handling en helt annan. Jag pallade helt enkelt inte med det just nu. Men det kommer.... väldigt snart!! Det lovar jag.

Jag skulle gissa att det beror på rättegången i morgon samt att jag skrev det första mailet till min son Sebbe som jag inte har träffat än. Jag försökte hålla det kort och allmänt och tror jag lyckades ganska bra. Nu sitter jag här ivrigare än få och hoppas på ett svar så snart som möjligt. Men jag måste ju ge han en chans att läsa och skriva så klart. Men va jag längtar!

Jobbet va sååå tråkigt idag. Jag orkade knappt vara kvar där hela dagen. Men nu är jag i allafall ledig  imorgon å det känns skönt!

jag gör det sista på den här datorn nu innan den ska skickas iväg för att repareras än en gång och det känns lite som en dålig jävla såpa. Jag har t o m skrivit ett brev till teknikern att han faan får skärpa till sig lite! och göra sitt jobb. Får se vad det har för effekt.

Men nu ska jag ta Ella och vänta på mailet!

Kram mina vänner å alla andra!
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback