Melodifestivalen- Sveriges skämt?

Ja det kan man undra. Jag hade inte en aning om vilka som skulle va med men Att man skulle ha meden låt i från Bosnien elle vad det va verkar mer än lovligt sjukt! Jag menar Melodifestivalen är svensk! i alla fall här i Sverige och nåt annat är skandal! inte för att jag är rasist eller nåt men i sverige sjungs det låter på svenska å nån annastans på deras språk. Det är väl ändå det som är grejen? eller har jag fel?

Jag hade också kan man säga hyfsat fel i mina antaganden. Men kanske ska man vara glad för det. Sina invanda önster att dom som redan är "nåt" går vidare visade sig vara fel. Förutom BWO å då som jag tycker blir sjukare å sjukare för varje gång man ser dom. Dom låter ganska bra men ser ut som om dom ja jag vet faan inte men i8lla är bara förnamnet! sån är jag.

Stoffe har kommit hem nu också. efter att tåget var försenat i 30 min ca så var det knappt man såg vem det va? han har växt på sig å blivit en redier karl. eller i allafall en bra bit på väg!
Så han å Simpe har spelat Xbox som dom aldrig gjort annat igår och lite idag. kul för dom att umgås lite. Simpe har saknat sin bror nåt grymt. Det märktes inte minst igår när han 200 ggr frågade när han kommer. Lite jobbigt men kul!

Idag ska jag med Pär en sväng till hans föräldrar sen är vi bjudna till dom på lite mat. Både förrätt och varmrätt. Ska bli kul å skönt att slippa det idag!

Sen ikväll blir det nog en rulle med Stoffe å bara slappa tills jobbet å träningen kallar i morgon.

Ta hand om er mina vänner!

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback