Ibland ler lyckan!

Jag har ett par dagar här låtit er ta del av en sida av mig som jag inte alltid är så nöjd över. Men som en god vän sa så är det så att man har sina upp och nedgångar i livet. man är inte alltid nöjd med så som livet ser ut alltid. Men efter regn kommer sol och så även för Bengan.

Det scenario som utspelade sig för dryga 2 timmar sen kommer jag aldrig glömma. Jag var ner på kirurgen för att träffa Gunnar, ett återbesök som skulle bli i efterdyningarna av operationen. Idag skulle vi disskutera sanolikheten för en bukplastik som är det sista för att jag ska bli som en hel människa. Eller normal kanske man ska säga. Det finns som några få utvalda har fått se ganska mycket hud över. Men nu är det slut med det snart!! Gunnar ska skicka en remiss till hon som utför dessa och han kan inte se någon anledning till varför jag inte skulle få en.

Faan va skönt det känns nu. Så denna sommaren kvar sen jävlar blir det BEACH 2009!!!

Jag vet inte vad jag ska sriva. Är fortfarande i chock tror jag!

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback