Fredag... igen

Ja nu var det Fredag igen... Vad bjuder helgen på? ja förhoppningsvis får jag sova lite eftersom det har vart en bristvara i det sista med VM å allt.

Men i morron ska jag hämta Stoffe på tåget så är han här en vecka. Sen kommer tydligen några jobbarkompisar hem i morgon på en Whiskey. Kan bli kul!

Men det jag ska göra mest är som sagt sova ut ordentligt! det behöver jag mer än jag kan förklara!

Jag har förstått att det här med Melodifestivalen är större än jag tror. Jag är för att det visas en gång, man behöver inte överdriva och dra ut på det i oändlighet så man hinner bli så less att man helst av allt vill slänga ut tv jävlen när det visas. Mina tippade till att gå vidare är:

Final: BWO & Patrik Isaksson
2:a chansen: Patrik isaksson, Ainbusk.

Och detta är då från mig som lekman. Jag har ingen som helst aning men svenska folket vet ICKE vad dom sysslar med när dom röstar. Otippade saker kan förekomma!

Så mina vänner och annat löst folk... Vad ska ni göra i helgen?

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lotta

Äh fusk ju ;) Patrk isaksson kan ju inte gå både till final och till andra chansen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback