Ett tag sedan...

Jag har fått påstöttningar att jag inte skriver så mycket just nu. Och så är det. Men jag har haft fullt upp med VM och haft annat för mig helt enkelt.
Men tänkte lägga in en liten rad så att folk vet att jag lever... annars går det bra å ringa om man undrar!

Lite andra saker.

Mamma: du kommer få dom bilderna sen.
Kent: ja naturligtvis dom i melodifestivalen, men även en del andra. Inga i Sandhult dock!
Anna: Det var ett Jävla röj i Lördags och jag tackar dig för en fantastisk upplevelse!
Tina: Tack för ett otroligt sällskap i Lördags. Jag hade hur roligt som helst och är nog faktiskt lite smartare efter våra samtal! Och jag ser det som att jag har fått en ny fantastisk vän!  

Bilder från partyt i Lördags kommer ev ikväll!

Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

turban. vågar väl inte säga annat, planet till G.C. kanske hade haft ett ankare i backen, inte kunnat lyft till solen å stranden om nåra veckor. de ska bli j...a skönt med sol på kroppen å en kall i magen. Möe fisk blir de ska du se. gratta solstrålen än en gång. ha de´ fr. Sandhult metropolen i väst du vet.

2008-02-19 @ 19:19:26
Postat av: Anna

Tack själv Bengan, det blev en riktigt skojig kväll tack vare mina härliga vänner! Tack också för att du kom och hjälpte till innan, hade gått åt skogen utan er insats i köket yr som jag var (som vanligt då):)

Hörs snart vännen, Kram!

2008-02-20 @ 15:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback