Julen har kommit & gått

Ja nu va denna julen slut och man fick faktiskt en del klappar, fast jag inte önskat mig några... :)

Ja fick:

2 T-shirtar
1 Tröja
1 hantelset
1 Ipod

Så jag må nog har vart ganska snäll i allafall. Tack för dom fina klapparna!

Jag vet att jag önskade mig en ipod men Itunes, alltså hur tänkte Apple där egentligen? jag vet inte hur jag ska få till det här utan att alla Lindas ljudböcker å musik kommer till min maskin?
Jag har i allafall lyckats att lägga in Mamma mia filmen! hyfsad feel good film i gammal härlig ABBA anda!

Idag hade jag tänkt slängt mig utför ett stup.. eller ja når likvärdigt. Jag funderade på att åka ner till stan å handla lite. Som väl är kom jag på bättre tankar! finns nog lättare sätt att avluta livet på än gågatan mellen Mcdonalds och H&M skulle jag tro.

Men Jag hoppas alla har haft en riktigt GOD JUL!!

sköt om er resten av julen också!

Kram
Bengan - Din tomte på loftet

Kommentarer
Postat av: Jonsy

Så du fick din efterlängtade iPod! Congrats! :) Jag älskar min touch, var det en sådan du fick?? Vilket påminner mig att jag borde köpa lite ny musik... Håller med om att iTunes är lite knepigt från början. Funkar bäst på Mac naturligtvis ;) men jag hade också lite problem i början. Du bara drar och släpper! Se till att du laddar upp trevliga albumbilder och info till låtarna du har, så blir det roligare att browsa på iPoden sedan. Hoppas ni får ett fint nyår! Vi är själva vi :( Trist! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback