Prestationsångest

Jag va på jobbet en sväng idag. Fick reda på att det var en del av mina härliga jobbarkompisar som läser på bloggen.

Kan ju inte säga att det har vart så mycket kvalité eller kvatitet påsista tiden här. Men jag kanske måste ändra mig nu.

De va kul att träffa folket på jobbet igen. Känns alltid som det är så himla lång tid emellan men egentligen så är det inte det. Det är som att stiga in i en helt annan värld. Där vuxen saker händer hela tiden.

Jag håller men på en ganska låg nivå just nu. Alltså umgås mycket med småkottar. Inte för att det är nåt fel i det men den stora hemska världen lockar just inte än så länge. Fast det är kul att hälsa på ibland. Men det är ju just det... det räcker med att hälsa på för nu.

Ella ville idag ha jordgubbar till efterrätt så det har inhandlats, det var nästan så att det inte blev nåt över till oss andra men hon va snäll å lämna lite i allafall.

Så snart ska det intagas jordgubbar med grädde, för nåt annat går inte!

Jag tror inte det händer så mycket mer iag.

Idag fyller även Simons mamma Therese 32år GRATTIS!!

Imorron antagligen födelsedags kalas, fast inte för Tessan.

Fredag blir det bröllop Då är det också Therese som ska walk the green mile. Vi önskar dom bägge lycka till eller Grattis. Vet faktiskt inte riktigt vilket.

Ha de gott mina vänner och till er på jobbet... Jobba lugnt, vi ses snart igen!

Kram
Bengan - din chockladbit på nätet.




Kommentarer
Postat av: sandra

Och jaaaag :)

2008-08-07 @ 08:41:37
Postat av: sofia

Åhhh choklad va gott;)



puss /Sofia

2008-08-07 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback