Ny blogg

Som ni ser är bloggen lite ändrad. Det var min vän Micke som tog tag i saken eftersom han tycker den va lite förlegad. Jag är beredd att hålla med.

Jag kan inte säga att jag kunde gjort det bättre själv för det hade jag inte!

TACK MICKE!!!

Idag har inte mycke hänt. Jag har betalat ett par jeans jag köpt via tradera, Nu är jag uppe i 12 par Jeans. Linda börjar tycka att det räcker nu men som jag alltid sagt... man kan aldrig ALDRIG få för många par jeans . Och jag har även köpt ett par fjällräven brallor riktigt billigt. Som ska jag ha när jag fiskar.

Ella var för första gången lite tveksam till att gå på dagis. Det tog lite tid innan hon ville in men efter det så gick det som en dans som innan. Imorgon ska vi lämna henne själv för första gången ett litet tag.

Vi har idag också hämtat våran gasolgrill som väntat på oss länge länge. Får se om det är nåt att ha eller om man ska sälja den nästa år. Men jag måste ju pröva den iallafall.
Ringde försäkringsbolaget för att se om det skulle va nåt problem med gasolen men det va nog lugnt. Men han va tacksam över att jag var så himla försiktig, han va inte van vid det sa han.

Såå som Micke skulle sagt det....

Bengan - Din sol i höstmörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback