Kära arbetskamrater...

Jag har förstått att det är flera stycken från jobbet som läser här. Jag tycker det både är roligt och lite skrämmande. Tänk om jag inte skriver så bra. Eller om jag skulle skriva alldeles konstigt så ni undrar vad jag är för en kuf.

Iofs tror jag ni känner mig ganska bra. Eller så har jag blivit helt annorlunda under tiden jag vart hemma.. Vem vet?!

Jag tänkte passa på att säga till er att jag ser fram emot att få träffa er igen. Jag ser också fram emot röda mattan, frukost med färska frallor och en latte, den fria lunchen samt en alldeles underbart hemgjord kreation till eftermiddags fikat på måndag! Det känns skönt att man kan lita på sina vänner när det gäller...

Ni kan i allafall vara beredda på att allt kommer vara som vanligt snart igen. Skinkosten är inköpt samt fazer frallorna. Allt kommer vara precis som det alltid har vart.

Jag ska bara se fall jag kan hitta nycklarna till mitt skåp samt tjänstekortet. Tror kanske jag tappade det eller om jag gav det till Ella när vi va i Borås... ja ja det löser sig nog.

Det som jag är mest orolig för med att komma tillbaka till jobbet är faktiskt om min plats kommer va kvar. Jag tror iofs inte man kan få en som ligger värre till men ändå.

Jag är en av 4 killar nu mer för dom andra karlarna har slutat. Kommer detta betyda att jag kommer få mer ont i huvudet än innan med tanke på kacklet? För vad jag har hört så låter det mer från hönsgården ju mindre tuppar som finns där.

Kommer jag att kunna komma in i jobbet igen efter att ha vart borta så himla länge?

Ja jag vet faktiskt inte och det lär nog döja en vecka eller kanske en månad innan jag vet själv.

Till alla på jobbet... Vi ses snart, och tror det eller ej men jag har bitvis saknat er. Ibland mer ibland mindre. Sköt om er tills på Måndag!

Kram
Bengan - Din avgrävda kabel vid byggnad 1.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Halloj!!

Ville bara säga att jag saknar dig!!

Ja er alla...hela familjen...

kramar från Zandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback