Drömmar om fika

Fast omvänt. Idag har vi fikat på stan med Tina, alltså jag och Ella eftersom Linda har jobbat idag.

Ganska sent igår kom jag på att jag ska göra drömmar. Så det gjorde jag idag istället. Blev större än sist till å med. Sjysst. Nu ska det bara bakas bullar också så är man på banan ett tag till.

Jag har förresten en bild från fika stunden... i allafall på Ella.



Naturligtvis var vi på vårat stamhak Pause. faan va bra fika det är där.. vad gjorde man innan det fanns? undelrigt är det.

Konstigt folk finns det tydligen i denna staden också. Det va en snubbe som hade attackerat två st på ICA här med yxa. Fyy faan! drogpåverkad så klart. Hoppas han spärras in för gott... jävla dåre!

Sov gott
Kram
Bengan - Din räddare i nöden

Kommentarer
Postat av: h-f

Så söt, så söt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback