Ångest och ev botemedel

Det finns många saker jag inte förstår, men det finns också många saker som man inte förstår som det finns viss rim och reson i. Andra saker förstår jag inte alls och inte resonemanget bakom det heller.

Jag hade hoppats få träffa grabben medans jag var här nere men det verkar som om det går i stöpet. Hans mamma och familjerätten tycker tydligen inte att det är en bra idé att han träffar mina andra barn.

Jag har försökt förklara att det är lite speciellt nu. Jag är nere själv och mamma ligger på intensiven och syrran bor i Varberg men det verkar inte gå ändå. Det finns liksom inte mer än det jag kan göra.

Jag kan ju tycka att man borde få träffa sina syskon men jag vet inte... Jag kan ju ha fel.

Nu till nåt roligare... jag har hittat nåt jag har saknat här i livet är en riktig glass. En sån där när det är mycket "fyllning" så att säga. inte att det står att det är nötter i så ser man en kanske 2 om man har tur... denna har nu kommit förbi min väg. Den är dyr men värd sin vikt i guld!

Faan ta Joel för att han tog med sig den hem till oss... Men samtidigt TACK Joel!!



Ha de
kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Eva på jobbet

Hej!



Här på jobbet går vi i väntans tider nu. Vi ska ju som sagt anställa 4 vikarier. Det är lungt är på jobbet just nu, det har inte kört igång riktigt ännu. När börjar du och jobba? Ta med dig Ella och kom in snart.



Ha det gott

Kram

Eva

2008-08-15 @ 09:40:26
Postat av: Mike

Ben & Jerry é guld, testat häägen daz eller hur det nu stavas? oxå jättegott, kostar mkt mer men som du säger, är värt det lätt.

2008-08-15 @ 10:57:47
Postat av: sofia

Hahah ja du å jag e rätt lika glass i stora lass!!



På min blogg kan du dagen före dig om min hägendaz upplevelse hihi!



Och den är Verkligen Värd sin vikt i GULD!!



Puss å kram

2008-08-15 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback