Nu börjar det ge sig!

Ja det ger sig med det mesta just nu.

Förkylningen börjar ge upp sitt sten hårda tag om min späda kropp och Spanien börjar släppa taget om min mamma. För dom som inte vet kan jag säga att detta är en grym pärs för mig. Mamma på sjukhuset nere i spanien utan mig?!

Jag är en av världens absolut största morsgrisar och kommer nog alltid att vara det! Det känns konstigt att inte veta hu hon har det eller hur det är. Jag vet ju via Kent att hon mår bra men har ont i magen. Men jag har inte pratat med henne själv så det känns bra men inte helt bra.

Syrranva tydligen deppig att hon inte va med på ett enda kort. Jag har inte tänkt på att alla andra va med men så var det ju. Så för hennes skull kommer nu lite fler bilder med henne också!

image213

image215

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Haha kort på mig och Raffa kul att vi kom med vi ser ju överlyckliga ut :)

2008-04-10 @ 11:46:16
Postat av: Lilla syster

Heej ja som en liten morsgris du är. Så åkte du tillbaka till Gran Canaria då våran lilla mamma inte mådde så bra efter operationen.
Så nu sitter jag här hemma i Sverige själv som ett stort ? .....
Allt jag vet är att läget är kritiskt.
Men det känns väldigt bra att mamma har dig och Kent där. Jag hoppas verkligen att mamma blir bättre snart och att hon får komma hem. För jag saknar henne. Jag har inte pratat med henne på nästan 2 veckor nu :(

2008-04-17 @ 14:40:34
Postat av: Mamma

Hej!! Det känns inte bra och läsa detta...ja blir så lesen..försår nu hur hemskt det har varit för er..kan inte förstå hur illa det va..

Många kramar till er..älskar er så mycket..

2009-11-15 @ 01:48:44
Postat av: Anonym

Hej!! Det känns inte bra och läsa detta...ja blir så lesen..försår nu hur hemskt det har varit för er..kan inte förstå hur illa det va..

Många kramar till er..älskar er så mycket..

2009-11-15 @ 01:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback