Äntligen hemma!

Ooj ojoj vilken resa!!

Jag kommer inte skriva så mycket här just nu men det kommer mer sen. Är i Borås hos mamma nu och tanken va att mamma och hennes gubbe Kent skulle ha haft mat klart igår. Så blev det inte eftersom hon ligger på sjukan i Spanien. Brutit benet på 2 ställen och ska opereras där imorron.

Livet kunde alltså ha vart roligare, jag vet att mamma kommer klara sig men det känns trist att lämna henne där nere. Hon kan inte säga vad hon vill och hon förstår inte vad dom säger.

Vi, Jag, Linda,Ella och Monica mår bra i alla fall och kommer åka hem senare under dagen. ska till knalleland först. Man kan inte ha vart i Borås utan att se knalleland.

Ha det mina vänner

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men gud var är det som hänt???

Bra att du mår bra i allafall!!

Kram Sofia

2008-04-06 @ 10:02:13
Postat av: Lilla syster

Ja resan blev inte som vi hade tänkt...Men jag tycker ändå att vi gjorde det bästa av det.
Just nu går mina tankar till våran kära lilla mamma som ligger på operationsbordet ända borta i Spanien. Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra. Vi får höras under dagen och se vad som händer. Kram Kram

2008-04-07 @ 11:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback