Vuxenpoäng?!

Jag läste precis på Johannas blogg om vuxenpoäng. Jag vet inte om jag har samlat på mig så jätte många sådana, i allafall inte innan jag funderade lite. Så vad är det då som jag tycker samlar vuxenpoäng som jag har gjort...

- Jag har flyttat hemifrån, men det var så länge sen att jag knappt minns det.
- Jag har varit gift, men det var också i ett annat liv.
- Jag har 5 barn.
- Jag har körkort, vilket tydligen är ruggigt många vuxenpoäng!
- Jag jobbar på en statlig myndighet, vilket för mig är grymt vuxet!
- Jag har ett radhus, eftersom jag har tok fobi för att äga ett eget hus!
- Jag tvättar mina kläder alldeles själv ibland!
- Jag får köpa hur mycket sprit jag vill på bolaget!

Sen kommer jag inte på mer... kanske kommer.
Vad kan då dra ner det här?

- Jag spelar CS
- Jag spelar Xbox
- Jag sjunger gärna konstigt nog i falsett?
- Jag är löjligt förtjust i att titta på bilar eller lastbilar och drömmer just nu om att få köpa en 4-hjuling.
- Jag vill gärna själv påstå att jag har barnasinnet kvar.

Och du Suss.... GRATTIS till körkortet!!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Suss

Tack gubben!
Fast det lämnar jag hemma den 29:e *hihi*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback