Världsproblem

Idag har jag faktiskt kommit på ett världsproblem som stör mig!

Jag är fullständigt okontrollerat mycket emot våldtäkter! Jag skulle med lätthet faktiskt (i tanken just nu eftersom jag inte vart med om det) kunna döda någon som jag ser håller på att utföra en sådan! Och jag skulle gå med huvudet högt in i fängelse om det skulle gå så långt!

Jag har läst om dom här "stureplans snubbarna" och tycker personligen att större kräk får man leta efter! sådana as ska bara låsas in om det nu är sanningen överrensstämande som står i tidningar, sånt kan man aldrig veta men jag blir så förbannad! Hur kan dom inte få nåt straff när det uppenbergligen finns bevis?
Svenska rättssystemet är bland det största skämt som finns! det finns faan ingen rättvisa alls överhuvudtaget i det här landet! Och det finns hur många exempel på det som helst!

Att lagarna är från tidigt 1600-tal gör inte saken det minsta bättre heller.  Dom borde i det snaraste se över alla lagar som finns och uppdatera dom! så det så!

Ja det var det jag störde mig på just nu!

Ha de gott
Bengan

Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar på kommentar: Jag tackar så mycket för inlägget i bloggen *niger så fint jag kan*

Postat av: Jonsy

Väldigt bra talat, min vän! In i fängelse med hela bunten... Hörru, jag skall ringa dig imorgon. Bara så du vet. Så får vi prata lite. Kram!! J

2007-09-05 @ 19:54:40
URL: http://jonsy.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback