Vad ska det bli idag?

Idag har jag inga förhoppningar alls om dagen. Var hemma själv med Ella igår. Det började som jag inte hade hoppats... hon skulle sova för natten men ville det ICKE, samtidigt som hon var så trött så hon inte kunde vara vaken... barn i detta tillstånd blir således hysteriska. jag försökte hålla modet uppe hela denna traumatiska upplevelse men vissa gånger var det svårt. Dock lyckades jag galant. Ingen Ella eller något annat åkte ut genom fönstret... hahahah Närå jag är ganska lugn av mig så trots att hon skrek  i närmare 2 timmar konstant så gick det tillslut bra och hon somnade som en björn.

Jag hade lagt ut en annons på blocket för att se om någon ville BYTA telefon, trots detta hörde flera av sig om priset på den? jag ville BYTA inget annat. Fick ett ganska bra deal med någon men tog det inte. När jag väl lagt ut annonsen visste jag inte om jag ville byta eller inte... sån är jag. Men nu har syrran köpt en sådan telefon jag vill ha så jag får väl se då. För hon ville byta... K810i...  får väl tänka på det lite....

Idag blir det Pizza hos Pär & Linda... ska bli trevligt opch senare ikväll CS hoppas jag på...

Konstiga saker börjar hända med mig nu... jag vet inte vad det är men Yrsel kommer och går hela tiden. Kanske har jag taskigt blodtryck eller så käkar jag för lite... ska nog testa äta mer fast det blir svårt det med iofs. Ordnar sig säkert... sån är jag också. mitt största motto i livet...

Allt ordnar sig, Blundar man ser man det inte är en annan grej jag brukar köra med... mer sällan nu i vuxen ålder dock.

Nä nu skiter jag i det här!

Ha de
Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja vissa andra som du känner har ju osså en sådan feleton som du vill ha...*ler*
Det är absolut den bästa telefonen som jag haft så om du skaffar en så kommer du inte att bli missnöjd...*ler*
Hoppas du har en bra dag och hälsa familjen!!

2007-09-24 @ 14:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback