Insperationen saknas!

Jag är ledsen mina vänner men det verkar verkligen som om ni får vänta lite på uppdateringar om min flådiga liv!
Jag har verkligen noll lust att sitta vid datan just nu.
Kanske är det inte så konstigt eller vad vet jag. på nåt konstigt sätt så känner jag mig mer nerstämd när jag skriver om det än annars.

Har lovat Linda att jag ska göra mat åt hela familjen på Lördag. kan vara skönt att tänka på nåt annat. Hade ev tänkt göra Johannas amerikanska köttbullar så om du ser detta Johanna så maila mig A.S..A.P! eller så ringer jag dig helt enkelt... kanske är smartare det vad vet jag?!

Men ta det soft så ska jag se fall jag kan leta upp lite insperation på COOP i morron!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Frida

tackar för din sympati med mitt antirökaprojekt. :)

Postat av: H-F

hoppas det känns lite lättare nu, med allting(jag vet att det säkert inte gör det, men ändå..)vi åkte faktiskt förbi sandhult 4(!) gånger under helgen, och när jag väl såg det så kom jag på att jag visst också visste vad det var. varje gång vi åker förbi där kommenterar jag nämligen kyrkan där(det är nått med kyrkor som facinerar mig), så nu vet jag exakt ! (;

2007-09-17 @ 13:38:35
URL: http://ishav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback