Helgen... sjuk förmodligen

Ja nu verkar det vara dags igen för mig att bli en av dom som ligger som ett kolli i sängen och kippar efter andan. Jag vill inte alls det men jag väljer det knappast själv heller.
Jag vill inte vara sjuk mun just nu så blänker ögonen, näsan rinner och jag hostar som om lungorna kommer följa med upp när som helst! Huvva!

Ett sorgligt avslut på denna veckan... och även det med att Pavarotti har avlidit, inte för att jag är ett större fan av han på nåt vis men han var faktiskt en av, kanske t o m den bästa i världen på det han gjorde. Jag har aldrig vart på riktig opera så jag vet inte exakt vad jag tycker om det eftersom jag aldrig sett helheten i det hela. Men det hade vart kul att få göra det.

Igår beställde jag tid för att tatueras ännu en gång. Inte lika stor som sist utan nu ska jag tatuera över dom fula luffarprickarna jag har på handen. Dags att ta tag i det där nu för det har stört mig mycket! iofs så har dom haft ett visst nostalgiskt värde eftersom kompisen som gjorde det är död nu. Men det är dags att gå vidare. Hitta nya saker som influerar och inspererar. Men vad vet jag icke än så länge. Jag har satt min vän Johanna på att lösa det... eller snarare göra nåt sjysst mönster. Ska bli fruktansvärt intressant att se vad hon har för ideer!

Ella verkar just nu har kommit på att det är himla skönt att sova på golvet... vilket jag inte kan förstå men så länge hon gillar det så är det helt OK för mig! Kör hårt Ella säger jag!

Ella och Linda kommer förresten och hälsar på på jobbet idag så ska vi ta en gemensam tur hem sen med denna härliga uppfinning kallad buss!!

Trevlig helg mina vänner och alla andra!

Kramar
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback