Förväntan och pirr i magen.

Idag vet jag inte vad det är, men en skum känsla av lite pirr i magen har infunnit sig. En känsla som är ganska skön faktiskt. gör mig glad och ser ljust på framtiden!

Jag känner att jag vill börja med nåt idag också, nån kurs kanske i språk eller dans. Jag har ju alltid velat kunna dansa för det kan jag inte alls. Och jag är otroligt intresserad av språk. Frågan är ju bara vad man ska välja?? och sen när man valt vilket språk eller dans ska man då ta?

Ja dessa frågor med ångesten över att ha ca 200 kr kvar denna månaden brottas jagmed just nu... men jag känner mig ändå ganska behaglig. Underligt men sant!

Jag hade tänkt ta upp nåt världsproblem idag som jag funderar på men jag kommer inte på nåt nu. Kanske för att jag känner mig så behaglig så kommer jag inte på det eller så har jag inget jag grubblar på just nu...

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: H-F

Oh, I love that feeling ^^ Så underbart när man känner sig sån. Dessvärre kommer jag aldrgi igång med nått danskursande eller tavelmålande när jag är på det humöret. Jag måste skärpa till mig lite på den punkten d;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback