Förjävligt!

Idag läste jag i Aftonbladet hur 2 personer hade gjort brutit sig in hos en handikappad kille och tagit hans plånbok, mobil och guld medans han var hemma. Dom hade även bundit hans assistent med silvertejp.
Hur kan man ge sig på försvarslösa människor, visst jag förstår väl att dom är lätta byten men VA FAAN!! någon hejd måste det finnas på det egna samvetet ändå.

Jag då som har en mamma som är handikappad vet ju att hon skulle inte ha något att sätta emot om det hände henne. Men jag blir också extra förbannad just efter som det ligger mig så nära. Skulle jag få tag i dom där... OJ oj oj säger jag bara! UCH!!

Nu i veckan har jag kommit igång med att spela CS igen. Det var ett tag sedan nu och ja det är ganska kul. fick dock utöka bredbandet hemma något för att det skulle funka ultimat men det var OK. Innan jag började denna gången så började jag väl kanske spela för några månader sedan men innan dess var det flera år sedan. Så man kan lugnt säga att jag ligger efter dom jag lirar med men man blir väl bättre med tiden hoppas jag.

I helgen blir det nog till att ta det lugnt och samla sig inför nästa vecka. har även igår med hjälp av Pär satt upp en hylla i vardagsrummet där jag ställde upp alla DVD eller ja större delen och sedan en hylla som Ella kan ha sina grejer på i sovrummer. Blev himla bra måste jag säga. Skönt när man har folk man kan låna Hilti av!
Det är ju ändå klart bäst när det gäller att borra i betong.

Linda & Ella kommer nog till jobbet idag med tror jag och hälsar på. Ska bli kul. Annars ser man Ella så korta stunder när man kommer hem från jobbet, hon är ett snällt barn som somnar vid 20-21 nånting för resten av natten. Men sover oftast när jag kommer hem också. sen är hon vaken ett par timmar.

Ha det alla vänner!
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback