Finns det nåt sötare?

2 frågor har jag brottats med under dagen... för det första finns det någon sötare liten tjej än Ella? nää jag tror inte det.. bevis kommer nedan sen.
När hon ler mot en så smälter man inombords. Och jag är ju en sådan sorts pappa som vill vara myspappa liksom, inte den taskiga jävla gubben! Så jag försöker oftast få mina barn vilka nu oftast bara är Simon och Ella, iofs är det inte så bara men ändå. Simpe säger ibland... pappa du är tokig! det gillar jag! då har jag på nåtvis uppnåt det jag vill vara... och det är underbart!

Sen undrar jag över den här Ramadan, jag förstår inte liksom syftet att svälta sig en hel dag. och om jag har förstått det hela rätt så får man varken äta eller dricka? Mycket märkligt. Varför får man inte det? vem är det som kommit på dessa konstiga regler? jag vet det inte men jag ska försöka sätta mig in i det lite mer i morgon men om någon vet kan ni ju höra av er!

Här kommer Ella!

image98

image99

image100

Ha det

Kram Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback