Våldet kommer ta över!

Det är helt sinnessjukt med allt våld som sprider sig över världen. Man har trott att man är ganska lyckligt lottad som ändå bor i Sverige som inte har krig och elände som det finns på många andra ställen.

Men så finns det dom här nötterna som gör livet surt för andra? och till vilken nytta?vad tjänar dom på det?
är det för att tillfredställa det lilla ego dom har eller för att få utlopp för sina sadistiska sidor?

Det finns säkert en miljon olika teorier till varför och allt annat skit men det enda som jag ser som en lösning är ordentliga straff!! och inte ett fängelse som är som ett jävla hotell utan det ska vara som alcatraz!!

Jag läste idag i Aftonbladet om en förståndshandikappad farbror som några killar har slagit halvt ihjäl för att sedan gå därifrån och återkomma för att filma när dom slog han till döds!

Vad är det för sjukt beteende? Faan gör nåt är det enda jag har att säga!!

Och Johanna jag ber om ursäkt för att mitt inlägg blev lite likt ditt men jag har funderat på det här precis som du.. du hann före bara denna gången...

Ha det gott alla monster diggare!

Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback