Lördag hela veckan...

Nja kanske inte men tänk om man hade haft den turen?!

Jag har idag fått ändra mina planer liksom igår, Jag hade igår hoppats på familjemys med lite trevligt sällskap å så men det blev en utskällning och en ensam kväll med CS med Tommy. Så kan det gå.
Tydligen så tycker inte Linda att jag ska göra den här tatueringen jag ska göra och ska jag vara ärlig så har jag inte alla pengar till den just nu heller men det ordnar sig alltid.

Jag kan förstå hur hon menar absolut, men jag är sådan att om jag inte gör det nu så kommer det dröja 2 år till och det vill jag inte! jag vill ha bort dom här fula jävla prickarna på handen NU!!

Idag skulle Lindas kusin Anna med familj komma å hälsa på men med magsjuka gående på dotterns dagis plus att en av dotterns kompisar kalvat hemma hos dom igår så tyckte vi att vi kanske skulle vänta med det ett tag. Så idag blir det helstekt kotlettrad med Pär och Ronja istället.

Röda Korset får nog klara sig utan mig idag med för jag står för maten och har ju besök som kom lite hastigt på. Men jag tror dom klarar sig utan mig.

Ikväll vet jag inte alls vad som händer men vad det än är så kan det säkert bli roligare än det jag ska göra... Känns inte som jag har ork eller lust att göra nåt alls. Känner mig lite låg å less idag. Vet inte vad ag ska göra åt det heller. Får kramas lite med Ella så brukar det mesta försvinna, Simpe är ju här också så han å jag kan säkert komma på nåt... Eller har någon här nåt förslag? det tas tacksamt emot!!

Tjipp Tjopp!

Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback