Idag=Ångest!

Den dagen jag skulle umgås med Ella om ni kommer ihåg det. Alltså bara ägna mig åt henne en hel dag, funkade kanon! utom vid läggdags. Hon hade dagen innan fått vaccination så hon var hyfsat gnällig! men annars under dagen så var hon bara min!

Var på Takida igår som sagt. hade lovat att ringa Tina under tiden jag var där så hon fick höra dom live vilket jag också gjorde. Hon vart nöjd över det vilket var bra!

       

Köpte även ett halsband där. Det va ganska snyggt faktiskt och vi hade det himla trevligt och inga incidenter alls för utom en Bengan som skar sig i fingret.

Jag är rastlös idag. Men har ingen ork att hitta på nåt heller så det blir väl till att springa på stället skulle jag tro eller skita i att man är det.

Jag kommer lägga ut bilder från spelningen här sedan.

Vad ska ni göra i helgen kära bloggläsare? Så svarar ni nu också! samtliga TACK!

Jo en sak till jag längtar till sommaren!! kolla här så förstår ni varför!

image112

Kram å Trevlig helg på er alla!
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback