Gamla vänner!

Igår hade jag lust att skicka ett mess till en gammal vän. Helena. Så gjorde jag också å vi har messat lite fram å tillbaka å snackade även ca 3 tim i telefon igår.
Jag tycker det är så himla roligt när man återfår kontakten med gamla kompisar! Helena känner ju inte jag längre och hon känner inte mig. Men vi har känt varandra otroligt länge, vi började vår bana på samma dagis och nu är vi här 27 år senare och är fortfarande vänner! det tycker jag är sjysst lirat!
och nu har vi lovat varandra att inte släppa detta. Vi har så många roliga minnen ihop så det är helt sjukt. Några gick vi igenom igår och andra behåller vi till en annan gång.

Det är som mina vänner Mike & Sporre. vi har också känt varann sjukt klänge fast vi har alltid hållit kontakten vilket har varit ännu roligare. Vi ses varje år för den årliga grillfesten hos morsan. det är ett event som bara måste gå av stapeln varje år. Tyvärr blev det inget detta året men faan ALDRIG mer ska det bli på det viset! hädelse är vad det är... nu skäller jag på mig själv också.. hmmm

3 dagar kvar sen Umeå here i come!

Tjipp Tjopp
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback