Frukt nåt för mig?

jag behöver verkligen ta tag i det där med att käka mer frukt det vet jag. Just nu är den enda frukt jag får i mig den jag äter i Äppelpajen... känns inte så bra men va faan. Om man nu inte räknar kaffebönor som en frukt? Får du är ju kaffe juice!! faan vilken grej det hade vart... då blir det ju helt plötsligt nyttigt med Kaffe?!

Idag har det strulat som faan på jobbet, en typisk måndag med andra ord. Men så är det ju Måndag också så jag antar att det är så här det ska vara.

Jag vänar också med stor spänning på ideerna Johanna har på tatueringen. Jag har fått några förslag men ingen som faller mig riktigt i smaken men nästan. Men hon är på god väg att hitta rätt. Och jag VET att hon kommer göra det. När det gäller sånt här har jag fullt förtroende för henne!!

Jag uppdaterar mer ikväll!

Puss & Kram
Bengan Bulan Brööööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback