Förtydligande...

Jag läste det jag skrev igår lite snabbt nu å kom på att det kan verka som att jag bara vill må bra för att hjälpa andra må bra eller göra så att folk skrattar åt mig eller nåt åt det hållet.
Så är det naturligtvis inte... Men jag tycker om att få personer i min omgivning att skratta, fast å andra sidan vem gör inte det? felet med mig kan i vissa eller ganska ofta vara att jag skojar för mycket så ingen riktigt vet när jag är allvarlig eller inte.
Det är nåt jag har jobbat på ett tag men det ordnar sig nog.

Men på seanre tid så har jag i perioder kännt mig för nere för att bry mig om att vara som jag alltid varit. Kanske har jag lite mycket nu ibland och kanske har jag kommit på att det är dags att ta tag i mina problem nu. Jag har i hela mitt liv Blundat för då ser jag inte problemen eller svalt mina känslor om jag hamnat i den situationen. Det är nåt som jag alltid gjort för det var på det sättet jag växte upp.
Jag har väl inte vad jag kan komma på lidit av det men nu börjar ju verkligheten komma ikapp mig på nåt vis. Egentligen är jag en känslosam kille men kan i vissa lägen vara troligen bland det kallaste man kan träffa. Men träffar du på mig då... så är det garanterat för att jag skyddar mig själv mot något. Jag är inte den killen ofta. Kanske uppskattningsvis 1-2 på en 10-års period.

1 vecka och 2 dagar tills jag har tid för tatuering nu..

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback