Förfrusen, men mätt

Det är väl så man kan sumera gårdagen, jag hade i mitt tillstånd av iver inte en tanke på att det är självklart att dom kommer dra ut oss. Så kölden som slog emot mig redan vid dörren var enorm. Det blev inte bättre av att det senare på kvällen faktiskt snöade!
Men det som hände igår var att jag och Jonas (En annan Röda Korsare) skulle vara medvetslösa. Detta passar mig ypperligt då det är en gren jag är bra på!! Så vi låg i ett rum på varsin säng och väntade, å väntade å väntade. Det kändes som en hel evighet men som sagt vi hade lagt oss ganska långt bort.
Men tillslut kom dom. Bar ut oss eller rättare sagt la oss i korridoren först. Där det fanns en svängdörr som slog emot mitt huvud några gånger innan det uppdagades. Det gjorde inte ont eller så men det var lite små roligt å svårt att hålla sig... hahah
Sen fick vi komma ut i friska luften och frös gjorde jag så in i helvete! fy va kallt!!  Men sen låg jag där å brandkillen å jag snackade massa skit om allt och inget tills det var avblåst. Det är himla intressant att se hur dom jobbar och hur det fungerar allt det här runt omkring.
Efteråt var det fika och utvärdering, himla goda välsmakande mackor med kokhet kaffe va precis vad man behövde i det läget...

Om 2 veckor är det dags igen men då ska jag minsann vara mer förberedd och ha mer kläder på mig! hahah

Idag ska jag å snackade med tatueraren och lämna lite förslag på hur jag tänkt det. får se om hon kommit fram till nåt som inte jag tänkt på.

Johanna TACK!!! jag vet att du har mycket att göra och inte riktigt har den tiden som du vill. Men jag vill tacka dig för dom förslag jag har fått. Dom var kanon!! Och du... dra ner lite på tempot, inte för att jag inte tror att du vet det redan utan mer för att jag inte vill du ska bli utbränd! 
Innan kunde jag sagt att det går inte att bli utbränd men jag hade fel! det kommer smygandes på en... som en dunkel dimma som sveper runt en.. Huvva!

Jag hoppas förresten jag får tag i lite bilder dom tog från övningen, kan bli kul å se en avslagen Bengan som fryser...

Kram
Bengan


Kommentarer
Postat av: Theisblog

Very informative. Great site. Really professional.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback