Bjuden på middag!

Idag var en perfekt dag! Jag fick sovmorgon till ca 07:30 en tog jag det soft till 08:30 då jag åkte och hade brandutbildning.
12:30 var jag på jobbet
13:30-14:30 möte med facket
Ja och sen jobbade jag till 16 då jag åkte hem

Kan det bli bättre?

Hämtade Simon, Linda och Ella å åkte till Anna som hade dukat upp för tacos! hur gott som helst med hur trevligt sällskap som helst. Simpe var lite blyg i början men det släppte snabbt å sen lekte ungarna som om dom aldrig gjort annat och vi vuxna satt i köket och snackade massa om allt och inget. Precis som det ska vara.

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla lite fotboll kanske lira lite å sen sova sova säng säng säng!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Zandra

Halloj!!
Lät som en mysig kväll det där...*ler*
Jo det var skönt att vara ute och dansa...
Min mans bror ska på Takida ikväll i Umeå :)
Hoppas allt flyter på som vanligt för er...
Jag LÄNGTAR efter att se er ...'ler igen*
Idag ska jag städa för det kommer folk och ska titta på huset ;P
*kram*

2007-10-18 @ 10:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback