ÄNTLIGEN!!

Nu är det faan full fart mot helgen! denna underbara tvådagars semester som kommer varje vecka! hur  kan man ha sådan tur?
Men jag skulle naturligtvis vilja ha kanske 3-4 dagar varje vecka man var ledig, hade vart lite roligare. Så kan man softa sova ut, ta det lugnt lite mer. tror inte så många skulle bli utbrända då heller fakiskt.

Idag har inget nytt hänt och kommer nog inte hända heller för snart är det kojsa som gäller!
Imorgon är en ny dag, det brukar vara ganska lugnt på jobbet på fredagar så jag får det nog bra då med. Lördag ska jag till Järpen med en kompis å hämta skotrar.

Linda och Ella är hemma i vanlig ordning och har det mysigt hela dagarna. Det är så man är lite avvis på Linda över det, men blir det som jag vill så kommer jag vara hemma efter nyår och 6 mån framåt med Ella. Det ser jag fram emot. Så att hon blir lite mer van vid mig också. Av naturliga skäl är det mycket mamma nu. Men inte så att inte jag kan natta henne eller ha henne. Vilket jag försöker med så mycket som möjligt när jag är hemma.

Ja det var allt för denna gång!

Over and out
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback