Äntligen!!

Lyckan idag var att Ella och Simon kom hem idag!! vad är en pappa utan sina barn nära! Jag har saknat dom båda som man alltid gör när ens barn inte är där man själv är!
linda kom också hem förstås...

Lördagen var ett töcken av alla möjliga intryck.. det började här hemma med på tok för många "ingen aning" och sedan vart det nog mer ute tror jag... eller jag vet... tror jag?? hahah men trevligt och roligt hade vi det. Herre jösses vilket ös.

Men Söndagen vart inte alls lika rolig... låg mest å funderade på om jag verkligen skulle gå upp alls eller inte.

Måndagen på jobbet var inte heller det roligaste jag vart med om, dels måndag å dels vet jag inte vad det är men innan när jag va sjukskriven så hade jag en enorm svacka, jag känner den svackan igen. Vilket inte är bra. Jag vill inte göra mer än jag absolut måste på jobbet... inte för att jag kanske inte vill det utan för att jag varken orkar eller bryr mig. Det kanske lär hårt men ja orkar är väl största anledningen... Jag måste komma upp själv innan jag tar tag i annat. Så är det.

Jag har en ny dröm... mina drömmar har aldrig varit storslagna.. inte när det kommer till jobb i allafall. Jag skulle vilja jobba som kommunalare länge, eller fastighetsskötare. Det är jobb jag har haft och tyckt varit himlen på jorden! Just för att man gör vad man vill när man vill.
Nästa dröm jag har just nu är sjuksköterska, Helt enkelt för att jag får hjälpa folk. Det är mitt mål i livet, eller mitt nya mål. Men som sagt innan jag kan hjälpa andra måste jag hjälpa mig själv. JAG måste hjälpa mig bli den jag vill vara. Den som är som jag alltid vart innan. Den som får folk må bra å skratta. För då mår jag bäst! Men den kan jag iofs till viss del vara nu men inte alls till den grad som jag vill. jag vill inte heller vara den som alltid ser en som en pajas. Men en balansgång mellan de båda det hade vart nåt!

Nää nu har jag vräkt galla på mig själv tillrkligt för en dag!

Kram å sov gott
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback