Vad ska man inte få va med om...

Ja Idag kommer Linda och Ella hem igen, jag och Simon ska hämta dom vid 18:45 ikväll. Ska bli himla roligt, har saknat Ella nåt fruktansvärt nu i det sista! Ska ge henne en fet kram så fort jag ser henne! lilla mysgumman!

Sen så har jag sökt ledigt på Måndag och Tisdag nästa vecka. Ska med Zandra till Sthlm när hennes bror gifter sig med en annan kille. Jag har inget alls emot det och tycker det ska bli en rolig och intressant upplevelse. men främst åker jag med för att som jag har sagt tidigare så har deras bil gått sönder och står nu mer och väntar på att skrotas och då ska vi tömma den på lite grejer innan det far vidare till andra jaktmarker.

Så nu är jag fullbokad fram till Onsdag nästa vecka. ibland vet jag inte hur tiden ska räcka till riktigt men det gör den väl alltid på nåt sätt.  Men ibland känns det som jag inte hinner med mig själv utan man är som ett skal som försöker hänga med i svängarna bara.

men det har vart ganska skönt att vara hemma själv en vecka fast man så klart saknat dom två töserna. Men jag har haft gott sällskap av en del kompisar som har ringt å så har jag faktiskt vart hos Joel och Karin i Lördags å Anna igår!

TACK för middagen Anna! den va supergod! och samtalet givande och intressant som alltid!

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback