Umeåresa...

I Fredags begav vi oss iväg direkt efter jobbet kl 12 för att fara mot Umeå. Vi var laddade, full tankade, och massäcken var packad till fullo. Inget hade lämnats åt slumpen.

Vi var framme i Umeå efter lååååång tids körning och faktiskt otroligt och nu menar jag otroligt nära en krock. Som väl är så är man ganska bra på det där med att köra bil... eller ja jag hade nog mest tur faktiskt. Men krocka i 120/130 km/h är inte det roligaste så jag fick tvärbromsa. och arg tror jag att han som körde andra bilen märkte att jag blev.

I alla fall vi kom fram till Zandra & Nicklas och fick mat nästan det första vi fick. Sen umgick vi hela låååånga kvällen och natten. Jag och Zandra var tappra och höll ut till 03:30 i Fredags natt. va Halloween maraton på tv4film som vi kolla på. Nicklas försökte hänga på men klarade det inte riktigt.. men han kämpa väl!

Lördags va vi uppe ganska tidigt och gjorde lite allt möjligt, vi åkte bla å kollade på deras två andra hus. Man kan tycka att vissa har tur som har 1 hus. dom här snubbarna har 3!! ganska mycket jobb med 2 av dom men ändå!

Även denna dagen bjöd på god mat och trevligt sällskap! och Fredagen den 13 va det som va maraton denna dag. Vi va uppe till 04:50 jag och zandra för dom andra tackla av en efter en.
Men jag måste erkänna att jag var bra trött.. men roligt ibland att göra sånna här "ungdomsgrejer"
Men måste någongång erkänna för sig själv att man är bra nog gammal och kanske inte hänger med mer i ungomarnas tempo. För hur det än är så blir man inte yngre!!

Vad som hänt den tiden som var innan helgen vet jag inte. Kommer inte ihåg rikigt vad som hänt men va faan så är det....

Joo på vägen hem från Umeå igår mellna landade vi i Strömsund för att fika lite men Johanna och Janne. Mycket trevligt men kort besök! får ta det lite längre sen!

Och Johanna... du kan baka! det var alldeles perfekt allt vi fick smaka på å saftigare tärta än din har jag aldrig ätit tror jag! du kan det där bättre än du tror!

Jo en bild på mig å Zandra kommer här!


image120

Kram kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback