Dagens ungdom och Homovigsel

Jag har inte uppdaterat här på länge, och nu när jag väl sitter här vet jag knappt vad som hänt. jag börjar från i Fredags så kanske det lossnar.

Jag och Linda samt Ella åkte till Lindas mamma för att hälsa på. Det blev en ganska hektisk Fredagskväll för så fort vi kom fram bestämde jag mig för att det var lika bra att börja med att byta Bakreljuddämparen på en gång. Det gick löjligt lätt till en början. Men som man alltid vet så går det bra så är det alltid nåt som jävlas. I detta fallet packningen mellan de två delarna. Den förra var liksom fast bränd och fastrostad i den mellan delen så det blev ett jävla massa slit innan jag fick loss det hela. Tog kanske 2,5-3 timmar att fixa det där men när jag kom in hade jag 5 min på mig till Predikaten skulle börja... sjysst tajmat!

Lördag hjälpte jag till att sätta panel på Sara & Daniels hus. Det tog på krafterna. Jag har ju haft grymt ont i ryggen nu i en vecka kanske så det gjorde inte saken bättre att hålla på med husbygge å klättra upp å ner på ställningar å grejer. Men det gick bra så Söndag tog jag det mycket lugnare.

Men även denna dagen var det panelsättning som gällde. Sen kom Zandra å vi fikade å kollade på Jean-Claude Van Damme i sitt esse tills sängen ville vi skulle komma.

Upp ganska tidigt Måndag för att bege oss vidare ner till Uppsala. Hela denna dagen var ett helvete för jag hade så Jävla ont i ryggen. Det var denna dagen jag kom på att jag kan inte ha det så här så jag fick tag på en kiropraktor jag ska till nu på Tisdag. Just nu har jag omt konstant i ryggen. Finns inte en dag eller sekund på dygnet som jag inte har ont. det är bara fråga om mer eller mindre. Värktabletter har jag aldrig velat ta men jag ska testa nu med treo får vi se hur det går. Jag orkar banne mig inte en sekund till. Så är det någon som vet en bra tablett mot ryggont säg till mig!

I allafall, Vi var i Uppsala handlade lite kläder å present till det lyckliga tu och åkte hem tillZandras bror Björn. En himla trevlig prick med lite möbler och skitigt som faan! Men vad kan det annat bli med 3 killar i 20 års åldern som lanat i 2 veckor. Dom hade levt på nudlar å maxhamburgare för 19kr hela den tiden... fattar inte?! jag är för gammal för det där helt enkelt!

Björns ex Sofia kom förbi och detta var en löjligt trevlig tjej! helt i min smak och vi hittade varann direkt... vi babblade på om allt och inget tills tiden var alldeles för mycket för att åka å käka nästan men det gjorde vi. Nåt grekiskt hak som hette Alexander. Mycket god mat med en något bister sevitör. Jag beställde barn sovlaki vilket tydligen var snålt tyckte han men jag åt inte ens upp häften så jag tyckte det inte var värt en hel som jag knappt skulle rört.

När vi kom tillbaka till Björn så dansade grabbarna nån sorts nakendans eller nåt sånt... kände mig hyfsat missplacerad och det var faktiskt en bra bit över min värdigthet att vara där. Men vad ska man göra? vi hade ingen annanstans att ta vägen. Men dom gick rätt snart som väl är så det blev lugnt och jag somnade som en gris!

Tisdag upp tidigt igen för at göra oss iordning för bröllopet. Vi var vid Arlanda runt 10 och tillställningen flöt på bra. Kände mig inte så himla bekväm med att inte känna någon mer än Zandra men alla var verkligen jätte trevliga! det var många som trodde jag var Zandras gubbe Nicklas men det var jag ju inte fick jag säga mer än en gång.

Och vilket hus dom hade, det låg säkert i 6-7 miljonersklassen vid Mälarens strand och jag var grymt imponerad och missanpassad. Man känner sig lite vilse i gräddhyllan. Men dom var supertrevliga allihopa och jag är glad att jag träffat var enda en!

Magnus & Maxmillian som var det lyckliga tu var fantastiska personer och jag tackar så mycket för att jag fick möjligheten att vara med på eran stora dag! All lycka till i framtiden!!

Vägen hem var lång och slaskig med dålig sikt och alldeles för dåliga torkarblad som vi var tvugna att byta. blev en helt annan bil efter det. Zandra slagga hos oss i Östersund och sen drog hon vidare mot Umeå dagen efter.

Idag är jag hemma från jobbet eftersom jag har lite feber och ont i halsen samt att jag knappt kan sitta ner på en stol utan att ryggen nästan dödar mig.

Tack Zandra för en underbar resa och för att jag fick följa med och träffa alla dessa personer jag aldrig annars skulle ha träffat på! Dom var underbara allihopa... eller som din bror Björn och hans polare skulle sagt.. Sjukt fett nice!

Vill också passa på att önska Johanna lycka till med sina framträdanden hon har idag och i morron!

Kram
Bengan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback