Bra jobbat!

Tjena hej alla Monster diggare.. "Fniss"

(Tänk er värmlänsk dialekt) Tjipp å välkommen till Bengan, Idag ska han skriva om hur det va att jobbe å packe. Å töckeran den där skit´n

Ahh nu blanda jag lite dialekter men skit samma

Idag har jag som sagt packat för att dra min kosa till svärmor i morron sen blir det sätta panel på Saras å daniels hus mest hela helgen.

På Söndag kommer Zandra och ska slagga där och sen drar vi till Uppsala på Måndag och kommer hem igen på Tisdag.

Idag har även brottsofferjouren ringt för jag har snackat med dom innan om rättegången. Vill ju liksom veta hur det går till med det där. Har aldrig vart på nå slikt såman vet ju inte vad som händer...

Va iväg igår och fyllde i tatueringen. Jag va nöjd innan men nu är jag löjligt nöjd!! faan va bra det blev. hoppas det håller i sig även efter det läkt!

Jag vart lite less på jobbet idag me.. Jag skulle lätt efter lunch kunnat dräpa var enda jävel som ringde! huvva!

Igår hade jag jordens ultra pucko. Han skulle säga till att han blev en 30 min sen, för mobilen va tvungen att ladda klart innan han kunde gå hemifrån?! Hur sjuka i huvudet är folk! Jag förstår faktiskt varför vissa är i den sits dom är i! Utan minsta tvekan!

badade med Ella idag också sen va jag hos Simon och hälsade på å fick låna lite kläder till Ella av Tessan... sjysst!

Nääsova ska han  göra nu

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Sara

Hello Bengan. Inte såg jag dig på Winnerbäck... Om du ser mig får du ropa, hojta eller rycka tag i mig, jag är ju halvblind ibland. Mina förväntningar på konserten infriades, med råge. Jag älskar den där mannen med de berörande texterna och realistiska synen på livet. I helgen ska jag jobba och plugga är tanken, men eventuellt hinner jag med en öl också. Du, vad ska du hitta på? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback