Måndag och första natten med Ella är över...

Ella kom hem igår... det var himla roligt att få se henne hemma och det gick hur bra som helst!! Hon sov mest hela tiden och ja verkade tycka livet var perfekt, man har ju hört skräck historier om hur dom blivit lite konstiga efter byte av miljö men Ella verkade inte vara en av dom. Tills på natten, Hon var vaken från 22-23 nånting till 04:30. Det kunde ha vart roligare... men jag förstår henne, klart det känns märkligt att vara på ett helt nytt ställe och så. Jag höll mig tyvärr inte vaken hela tiden utan 01:30 ca däckade jag. Stackars Linda men hon tar det bra! nästa gång är det min tur!

lite nya bilder på Ella!

         

Idag har vi haft första besöket på BVC, det gick bra och hon har gått upp lite. Sen var vi hos Tessan, Simon och Alice och fikade lite. Simpe å Alice momma Iris var där också och Ella fick en jättefin Sovdräkt utav henne och Conny å av Tessan fick hon en tjusig bodie. Himla nice!
impe han var väl lite "på" men det kan man förstå också, det är stort att få en lillasyster! men han är samtidigt väldigt go med henne. Hon fick en gosedjurs älg av han... det tyckte han hon skulle ha.

Jag har fått ett brev idag från Nordic BattleGroup. Jag blev inte uttagen denna gången. Men det känns bra. Jag måste nog hitta mig själv innan jag kan hjälpa andra. Och sen så har jag ju lillan nu så det känns inte alls så aktuellt längre. Men någongång vill jag till Kosovo eller nåt sånt ställe. Jag tror alla behöver se och vara med om nåt sånt. Jag tror man växer både som person och människa av att hjälpa andra utsatta och se hur illa det faktiskt kan vara.

Ska förresten försöka slappa så mycket som möjligt idag samtidigt som jag har tvättstugan... man vet ju aldrig om det blir en likadan natt idag som igår...

Ha det gott vänner

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Bengan!

Grattis till tillökningen i familjen, vilken liten prinsessa ni fått..

Hittade din blogg via en sajt igår, jag nämner inte vilken sajt, men jag vet att du vet vilken jag menar.. *s* Lagomt förvirrat va?

Har läst en del på sidan, men inte hunnit läsa allt än..
Måste säga att du skriver FÖRDÖMT bra, forsätt med det..! Dina dikter o dyl. berör och jag måste erkänna att jag känner igen mig i mycket av det du skriver... (men, jag lyckas inte sätta ord på mina känslor)
Jag kommer att fortsätta att läsa din blogg och följa ditt/ert liv.. Hoppas att du inte misstycker..

Idag är en stor grupp från mitt jobb på studiebesök hos er i Ö-sund... Jag är inte med, jag jobbar kväll 13:45-22:15.. *gäsp*

Ha de gott! TA HAND OM DIG!

*kramis*
från Jeanette (som du jobbade med i Stockholm en gång i tiden..)


Postat av: Nettan igen..

Jajustja..., jag glömde nämna att jag har en Sony Ericsson W880i....., inget stt sträva efter... ;-)
Den har så små knappar, är kass att skriva sms med... + att den stänger av sig av sig själv hela tiden.. *hmrpf*
Måste lämna in den... *suck*

2007-05-15 @ 11:28:29
Postat av: Anna

Hejsan Bengan!!

Grattis till eran nya bäbis, såå himla söööt...

Visste inte att du ville till Kosovo? Jag har blivit uttagen till KS16 och rycker in den 27 augusti... Är nervös...

Ha det så jättebra, ta hand om dig så ses vi förhoppningsvis i sommar.

Kramizar från Anna

2007-05-16 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback