Helgen

Ja i Fredags vart det lite halv fest var det tänkt hos Magda men icke, vi var duktiga och höll oss från sprit av alla de slag och sjöng i stället till singstar. jag var som jag trodde helt värdelös men kul var det. Däckade på hennes soffa och ringde Linda 6 på morronen och undrade om hon kunde hämta mig lite senare, så var vi på coop.

Idag har vi haft Lindas kusin Anna med familj på besök. Himla trevliga! dom hade med sig bullar å grejer... Nice!

Simpe är här en sväng nu och spelar med Stoffe. Ska väl ut å cykla med han sen. Han gillar att vara ute Simpe och det ska man ta vara på!

Annars idag blir det tacos och väldigt lugnt. Känns bra!

En grej jag skrev igår tror jag det var.... om stundens allvar..


Vem är jag,

Vad är jag.

Jag är ett tomt skal,

Av den jag en gång var.

Känns som om jag aldrig kommer bli mig själv igen.

Jag är en förstörd människa,

En till i statistiken.

Som knaprar piller.

Jag är less,

Less på att tänka.

På att vara jag.

Mitt nya jag,

Jag vill tillbaka till den jag en gång var.

Var finns han?

Vad gör han nu?

För den han har blivit kanske alltid kommer finnas kvar.

En sorglig typ som knappt lever.

En som skulle välkomna döden.

Idag när jag läser den så känns det sorgligt. Men det var så jag kände mig igår. hade massa konstiga funderingar igår som jag aldrig haft innan. Får kanske rycka upp mig lite.. känns inte bra det här. Men det kanske är ytterligare en del i den process man går igenom nu.

Ha de gott

Kram
Bengan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback