Underliga vändningar!

Igår tog jag och gjorde slag i saken, en sak som har stört mig ett tag. Inte som jag funderar på dagligen men som jag har tänkt på lite då och då. Och igår var det då dags!
Jag har en kusin som jag inte har snackat med på 20 år säkert, och vi lekte en hel del när vi var små. Jag har tänkt ta kontakt med henne så himla många gånger men det har aldrig blivit av. Förrens just igår. Letade upp henne nummer på Hitta.se och ja skickade ett mess helt enkelt. Och nu efter 20 år har vi kontakt igen!! Så jäkla roligt det var! fick reda på hur hon har det nu å vad hon gjorde och lite sånt där. Nu gäller det bara att hålla i den här kontakten! Men det är nog ingen fara!

Igår var jag också och fikade med dom gamla arbetskompisarna! det visade sig bli precis så trevligt som jag trodde det skulle bli! tiden gick alldeles för fort! innan man visste ordet av var det dags att gå hem för dom stängde stället vi var på!

Annars igår gjorde jag inte så mycket faktiskt, tog det lite slappt i soffan å så.

Jag funderar på förändringar nu. jag vet inte vad det skulle kunna vara men något måste jag ju till att göra. Alltdi detta dilemma vad man ska hitta på å inte. jag vet bara att jag vill ändra nåt. egentligen vad som helst men nåt måste bli som det inte vart. hmm får fundera lite till på det där.

Sen har jag faktiskt för någon dag sedan tagit kontakt med en kär gammal vän, Tina! vi har känt varandra i 7-8 år nu nånting och hon är verkligen en bra tjej! vi försöker nu ihop att få tag i Metallica biljetter för att vi är ju lika galna bägge två i dom! jag kan inte tänka mig nåt som skulle förgylla tillvaron så mycket som om att få tag i biljetter dit!
jag har ju vid en annan födelsedag fått biljetter och resa till Metallica av min sambo Linda så kanske kan man få det igen? vad vet man! men dom är så dyra denna gång! men dit ska jag!! kosta vad det kosta vill!!

Men i allafall åter till Tina, Jag har nu sagt till henne att jag tycker hon ska komma upp i påsk så vi får se om hon kan det, det hade i allafall vart hur roligt som helst om hon kunde komma upp! det var några år sedan vi sågs nu! och det hade vart så himla trevligt om hon kunde komma, snacka lite skit å så!! Så Tina kom hit nu!!!

Igår va jag även på Clas Ohlson detta mecka för män!! så jäkla mycket grejer dom har där som man inte tror man behöver!! men i allafall jag var där igår å köpte ett minneskort till digitalkameran, hela 2 Gig!! Yehaa va bilder man kan ta nu, ca 1600 med den upplösningen jag har och som räcker alldeles ypperligt!! faan va skönt!

annars ser jag jag just nu fram emot helgen!! Då kommer Johanna och janne hit å vi ska gå på Gregori marknad och kolla Schlager! det kommer bli hur kul som helst!!

Kom på en sak till.. som är lite märklig, jag har blivit sen jag gått ner i vikt ganska fåfäng?! hur kommer detta sig?
jag förstår det inte riktigt själv men jag kan nästan inte alls klippa naglarna? bara en sån sak liksom, kanske var det så att i samband med att jag fick operationen så kom jag på att jag ska sluta bita på naglarna vilket har funkat klockrent! men jag kan inte förmå mig själv till att klippa dom nu? underligt!! sen så har man ju blvit mer petig med kläder, jag tycker inte jag har några kläder alls att ha på mig å det man hittar duger ju så klart inte?!
nästan lite för mycket tjejigt över det, men det kanske är på det viset att man bryr sig mer om det nu på nåt vis. Min vän Johanna sa det förra helgen att hon aldrig träffat en kille som bryr sig så mycket om sina naglar som jag?! och den kommentaren vet jag inte om jag tycker är bra eller dålig.. Men jag förstår henne och tycker om henne lika mycket ändå!!! så det är lugnt Johanna!! jag är bara glad för att du inte var hemma när jag filade på dom härom dagen!!! hahah

Kanske är det så att allt har ändrat å därför så blir jag anorlunda också? jag hoppas verkligen inte jag har ändrat mig som person men det vet jag att jag inte har, jag är väldigt noga med det. men det blir väl mer intressant nu att se på kläder å så, det är väl roligare också att se bättre ut nu än innan. Sen finns det ju ett himla mycket större utbud av grejer! Jack & Jones är nya favvo butiken!! YEHAA för dom säger jag!

ha det gott tills vi hörs igen!

Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback