Nu har man fyllt år, Igen?

     
Åsa & Uffe                 Mickan                 Ingela & Annelie

                          
Bengan, Johanna & Annelie             Bengan & Johanna


Detta är lite bilder från Fredagens eskapader, var då ute en sväng på det välkända etablisimanget Captain Cook här i Östersund. Jag hade dagen till ära både skjorta och nykterheten på. Men jag kände draget i tarmen nästan hela kvällen. Jag måste säga att dessa personer är bland det trevligaste jag har träffat och vi har alltid fruktansvärt roligt ihop! så även denna alldeles magiska kväll. Som säg bör så slutade denna kvällen på tok för sent. I allafall för två av oss. Jag var hemma runt 3 nånstans på morgonen och la mig vid 4 och skulle sedan upp 6 för att skjutsa Johanna som hade slaggat hos oss till bussen. 2 timmar sömn är för lite!! man är inte 15 ännu även fast kroppen gärna vill tro det! Men hur roligt hade vi inte? jo vi hade så kul så det kommer dröja innan det blir så kul igen!!
Tack för en underbar kväll till alla som var med!!

Lördagen gick förbi utan att det hände nåt större, förutom att jag innan hade blivit bjuden på fest, så jag och Linda som hyfsat trevliga personer vi är tog oss till denna fest och hade jävligt roligt i 2,5 timmar ca innan vi åkte hem. Vi hade tvätt i tvättstugan och grabben var hemma så det var en kort visit vi gjorde bara. Men vad vi hann med grejer.
Jag hann med att dricka en alldeles för stark grogg, sjunga karaokee och äta en massa cheez balls. Eller vad dom nu heter. Karaokeen som blev var.. I natt i natt är det du är det jag, kom å dansa med mig du är allt jag vill ha. Ingenting som vi gör är tabu... inget stoppar  oss nu! Så den sjung jag och Anna så det stog härliga till. Men jag vet inte om vi sjöng eller skrattade mest!! Men tack Anna det var skitkul!! det gör vi om!



   

Här kommer bilder  ifrån dagens bravader... Idag blev man då alltså 31 år gammal!
gud va det känns jobbigt! jag som inte trodde jag skulle bli äldre än 25 märkligt va?
Så vi gick  ut en sväng idag med kompisarna Linda & Pär med dottern Ronja och åkte lite skoter. det var inte alls dumt. Stoffe & Simpe var så klart också med. Så för första gången i livet så körde simpe en skoter alldeles själv. Naturligtvis inte en stor en utan en barn skoter! det gick inte bra i början men senville han aldrig sluta... hahah

Efter det så gick vi hem till oss och åt tårta som Linda & Linda hade hämtat på Tages. Mycket gott, Violtårta var det dessutom!! Och vad fik jag då?

Ett silver armband som är riktigt brett och flådigt.
En Adidas T-shirt som var grå med oranga detaljer, Mycket snygg!
Ett irish coffe set.

Allt mycket uppskattat och fantastiskt sällskap! vi bjöd även över Simpes mamma men hon är ibland lite lat så vi åkte till henne istället! det var som alltid trevligt att snacka lite med Tessan! Sen kom hennes sambo Anders hem och då vart det nästan ännu trevligare, i allafall tills han gick å kollade på hockeyn... hahaha

Jag känner mig faktiskt väldigt mör ännu, men jag tänkte gå å lägga mig i hyfsad tid idag så jag är pigg i morron. hade tänkt se fall jag kan få ledigt på Tisdag från jobbet också nu tills jag ska ner till Borås... hade tänkt ta med mor med sambo på middag och bio på onsdag. Morsan fyller den 26:e och hennes sambo den 28:e.

Men nu ska jag ta det soft en stund i soffan tills det är dags för John Blund att ta med mig till hans land!!

Kram till er alla som hjälpt mig göra denna helgen helt underbar!!! Ni betyder fantastiskt mycket för mig allihopa!

That´s the ways this cookie crumbles!!

Bengan signing out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback