Livet - ingen Ljusning!

Ja idag vet jag faktiskt inte vad jag ska Det har vart turbulenta dagar och nu har det visat sig att äldsta grabben Christoffer efter låååångt samtal kommit på att han vill bo hos sin mamma, jag kan inte tvinga han att bo kvar hos mig även om jag skulle vilja det. Så nu går flyttlasset i sommar ner dit. Jag vet ärlig talat efter det här inget alls, känns tomt bara... så idag har livet inte behandlat mig rättvist alls.

Igår var jag i Strömsund på moevisning, det var en annorlunda upplevelse av sällan skådat slag. Men lite roligt ändå. Mycket fina kläder får både unga och gamla... Min goda vän johanna sjöng som en näktergal över näjderna så vackert....

Fick också reda på av henne att allt är klart för mitt framförande av mig själv på mångfaldsfestivalen i Strömsund som är i April. Känns lite jobbigt att veta att jag ska hålla föredrag för en massa folk om saker som jag inte alls än så länge har förberett... hur kommer detta att sluta? förmodligen hur bra som helst men kanske även i katastrof... hahah i värsta fall. men allt ordnar sig som man säger.

Nää nu skiter jag i det här för idag!

Ha de
Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback