Helvetet är här!!

I helgen så vaknade man upp till en nyu verklighet! en verklighet jag vetat ska komma men som man förträngt! Min moster dog i Fredags kl 21:08, jag tror inte jag har tagit emot det fullt ut ännu men det kommer det är jag säker på. Det känns märkligt. I hela mitt liv har hon bott i samma hus i byn jag kommer från, hur märkligt kommer inte det bli att gå förbi där och se andra som bor där? hur märkligt kommer det inte att bli att vara hos mamma och hon aldrig mer kommer att komma förbi som hon alltid gör? ja jag vet inte. Men det lär bli konstigt, det är ett som är säkert!

Sen har jag bråkat lite med egna problem i helgen som jag nog inte ska ta upp här men jag har tagit tjuren vid hornen och det känns bra! jag gjorde det bästa jag kunde helt enkelt och jag mår ändå dåligt för det har sårat flera personer som står mig nära! men det var för det bästa! och man får se det så. fast att det var jobbigt som faan och är fortfarande jobbigt.

Ha de
Bengan


Kommentarer
Postat av: Suscoto

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback