Helgens bravader!

Ja allt började på Fredagen, redan när jag åkte till jobbet sattes standarden på denna dagen. Vi skulle ha afterwork denna dagen och jag glömde parfym och spriten hemma? hur går detta ihop? Men jag fick åka hem på lunchen å hämta det helt enkelt. 
Sen strax efter vi slutat var det bara att börja hinka sprit! det vart inte så jättefarligt men man är ju hyfsat lätt påverkad nu för tiden. Drog sedan ner till dom andra man jobbar me för att äta lite landgång och den var verkligen inte mycke att hänga i granen men det gick ner, Mer drinkar så klart. å sen kom någon på att vi drar hem till en av jobbarkompisarna å sitter där å snackar lite skit å så! sagt å gjort! jag å Cilla å birgitta drog hem till Cilla helt enkelt, där var det också redan två kompsar till Cilla som väntade, Anna och Gisela, detta visade sig vara två riktigt trevliga tjejer!! så vi hade det himla trevligt och satt å drack å tjatade som man brukar göra när man är lite på tura. 

Sen blev det utgång och Captain Cook för hela slanten! där var det ganska lugnt till en början men vi höll oss mest för oss själva där så det var trevligt! snackade på om allt möjligt! och drinkar i överflöd, kan inte påstå att jag vart så himla full förrens jag reste mig upp vid 2 tiden på natten då kom allt på en enda gång! fyy faan va det slog till som en slägga! så när sambon hämtade mig var jag glad att jag stog upp. Men efter 1 glas rödtjut, 2 starköl å 8-9 drinkar borde man vara ganska bra i gasen.

Lördag:

Vaknade av all ångest komma som en tjur race i skallen, men det gick över ganska fort när jag kom på att jag kommer ihåg allt å inget konstigt hade inträffat mer än at man var hyfsat bakis. 
Visste inte vad jag skulle hitta på denna dagen men vi kom på att vi åker till Strömsund, sagt å gjort!
under tiden vi åker dit så kom jag på att va faan jag ringer Johanna strax innan vi kommer dit så jag får se hur reaktionen blir?! det är det bästa jag vet att överaska folk! det blir så roligt på nåt vis!
Och reaktionen blev sjukt rolig! herre jösses. Vi körde om en tjej på vägen dit som jag känner också som dessutom skulle till Johanna hon med. Så vi svängde upp samtidigt till Johannas butik å hon bara skrek ut när hon såg mig... hahah å jag sprang in å gav henne en kram så klart! det var kul det!
Sen fikade vi å åkte till Dollar store med Janne å kottarna å Linda å Stoffe å allihopa, sen vart det middag, Kyckling som var hur go som helst! härligt med lite nya influenser till mat!! det behövs alltid och gott som synden var det!
Sen vart det lite lirande på Xboxen för att sedan bli avhunsade å fick i stället kolla Schlagerfetivalen men det var OK det med. 

Söndag: 

Idag var det kalas för hela slanten hemma, minsta grabben Simon fyller 7 år på Tisdag så det vart till att ha ett litet kalas för han. Lindas mor, far syster md kille å Lindas kusin med familj var där. Mycket trevligt! så man fick tårtkvoten fylld med råge!

Idag Måndag:

Jobbigt värre idag! vet inte vad det är med mig idag men idag är en dag då man bara vill dra täcket över huvudet å hoppas att morgondagen aldrig någonsin kommer! jag vet inte vad det är med mig å dåliga dagar men dom verkar komma tätt just för tillfället, det är ju inte så att jag går runt å deppar hela dagarna men det känns inte bra i själen, iofs har jag ju en hel del at tänka på nu för tiden, med moster å grabben osv. Kanske tar det ut sin rätt nu mer än innan.  Å man måste ju få ha sina dåliga dagar också så klart! Men det är jobbigt när dom kommer å kommer tätt.

Samtidigt idag så slog ångesten ner som en slägga, ställde mig på vågen idag å jag får hoppas att detbara är tillfälligt men för första gången på en jävla massa år så väger jag under 70kg! det värsta är ju att jag vet att jag inte skött mig men det var ett tag sedan, det borde rimligtvis inte visa sig nu. Men jag får försöka rycka upp mig lite mer maten antar jag, just för tillfället känns det som om jag skulle kunna skita i å äta alls! jag har absolut inget alls till övers för mat. Tycker bara det är ett nödvändigt ont som djävulen själv har kommit på för att jävlas med folk!

Jag har alltid tyckt om at laga mat innan men nu skiter jag i vilket, för min del kan det vara makaroner å köttbullar mest varje dag för det spelar ingen roll bara man får nåt i sig. Å det funkar ju inte! jag vill vara den där som kommer på nya matgrejer att göra, han som liksom tycker det är kul med mat som jag gjort innan. Men den killen verkar vara borta för all framtid känns det som just nu i allafall. Men det kanske ger sig längre fram.

Vad ska jag göra mer idag? jo kolla på anna Pihl, 24 å Prison Break så klart. konstigt att dom lägger allt bra på samma dag, som väl är på olika tider men ändå! egentligen känns det inte som jag orkar det heller idag men tja va faan i brist på annat så kan det vara skönt att se att andra har det jävligare än en själv!

Ta det soft!
Bengan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback