Dagens bravader

Idag har det vart jobbigt som faan på jobbet. Bara en tredjedel som jobbade halva dagen. Det var möte och ja då får vi andra jobba desto hårdare, men jag vet att i morron är det jag som är på möte så det är OK.

var iväg på första dagen av föräldrakursen idag, var ganska spänd inför detta och se vad dom andra tre paren var för en snubbar, men dom verkar ganska trevliga fast vi inte pratade så mycket. Kändes lite som att han som har pappa gruppen riktade in sig mycket på mig eftersom jag var den enda som har knoddar sen innan. T o m fler än han!! men vad ska man göra?  det var lite jobbigt men samtidigt ganska OK faktiskt. Jag har ju vart med förr och kan man hjälpa till så varför inte?!

Har även vart nere på Dressman idag och handlat ett par svarta kostym byxor till  begravningen, kändes ganska ok det men det var när jag kom hem det blev jobbigt. Hade beställt en Borås Tidning eftersom mosters Dödsannons var med. Kändes märkligt att se hennes namn på ett ställe jag absolut inte ville se det.. men livet går konstigt nog vidare ändå. Jag kom lite att tänka på det att när min mor går samma öde till mötes så kommer jag nog inte överleva det! jag vet att man kommer över det och att folk faktiskt har gjort det i alla tider men jag kan inte tänka mig ett liv utan mamma! tänk att se någon annan bo i det huset vi haft i 25 år?! det skulle inte funka... jag kommer faan behålla det som minnesmärke! kosta vad det kosta vill... men jag hoppas så klart att det kommer dröja 100 år till innan jag behöver oroa mig för att det ska hända.

Jag ser också fram emot i morron!! andra träffen med snubbarna som har gjort samma operation som jag!! YEHAA dom är så jävla sköna allihopa!! vi ska ha det såååå trevligt!

Idag har jag faktiskt också rensat ut gamla T-shirtar med storlek XXXL å XXL ur garderoben. Tror inte jag kommer använda dom nåt mer ändå! så vad gör dom där då? och varför ska man ha kvar dom undrar min sambo? ja bra fråga men frågan är om man inte har användning för dom senare? om en så där 40 år eller nåt? då måste jag spara... sån är jag! tyvärr... var även ute i garaget och hämtade dojjorna jag ska ha på mig till begravningen å nåt annat par jag lagt där ute som jag tänkte använda nu på vårkanten!

Har även igår kommit in i en helt ny branch! ska gå mannekäng tydligen för sportkläder. Det är min vän Johanna som är med i en kör som ska till USA och för att  få ihop lite pengar så kör dom ett sådant race med sånna här saker. Tycker det kan vara ganska kul... jag kom även på förslaget att man kanske kunde ta å sälja min späda kropp... men vi vet ju inte om gensvaret kommer bli så himla stort. Tanken var ju att eftersom dom behöver ha in pengar så kan man som typ i Amerikanska filmer sälja ut karlar till en middag eller så. Å ja det var min idé, kan man få 300 spänn så är det ändå 300 spänn extra liksom... men om ingen bjuder hade det vart löjligt jobbigt!! så jag vet inte... vi får se vad ledningen tycker om det men ganska rolig idé tycker jag det var ändå!

På Söndag fyller man år också... får se om man får nåt roligt. jag har önskat ett armband och presentkort på Jack & Jones det är det enda jag vill ha!!

Nää nu ska jag återgå til Metallica rock m ring 2006 som jag kollar på just nu!! måste ladda till JULI!!


kram till er alla
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback