Lite trött!

Jag vet att jag har vart ganska frånvarande här igen, och jag vet att jag skulle lagt ut Metallica bilder. Jag är en dålig människa! jag har inte haft orken helt enkelt. Det enda jag kan säga är att det måste vara för att jag börjat jobba igen och jag är inte alls van vid det just nu.
Jag är på jobbet och hela dagen saknar jag Ella, så när jag kommer hem så är jag så mycket jag kan med henne. Inte alls så mycket som jag skulle vilja men så mycket jag kan som sagt. Så underbar hon är min lilla mystjej!

Jag berättade för min lillasyster Sofi att hon skulle få vara fadder till Ella vid dopet igår. Herrejösses... hon började gråta som en tok och skickade jag vet inte hur många SMS om hur hedrad hon var över denna stora uppgift.

Vi var även hemma igår hos Pär & Linda, vi hade hand om deras katter nu när dom vart borta på semester. Tänkte vi skulle överraska dom lite så vi gjorde en termos med kaffe, ett fat med mackor och köpte hem mjölk. Allt var färdigt för att förkovra sig i. Det vart mycke uppskattat särskilt eftersom dom kom hem sent på kvällen. Roligt när man kan överraska ibland!

Jag skulle ju slutat snusa också. Lovade Linda det vid ett tillfälle men det har liksom inte blvit av. Men jag känner att det är dags snart... Men än så länge så I´m still going strong.

Jag ska verkligen försöka få ut bilderna från Metallica idag också, eller så blir det imorron. Men dom kommer inom kort!

ta hand om er
Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback